Kvalitetsprodukt – unikt varumärke!

 

Det är med glädje och tacksamhet som vi kan meddela att vi från den 24/04/2017 är officiellt certifierade (certifiering nr 016147597) av Europeiska Unionens immaterialrättsmyndighet och registrerade till Europeiska Unionens varumärken. Vi har gått igenom en strikt bekräftelse process för att visa alla, att vårt varumärke är unikt och endast kan användas för våra produkter. Denna utvärdering visar på vår förbättring, då vi kan identifiera våra produkters ursprung officiellt där ingen annan har rättigheter att använda detta varumärke. Vi har bevisat att våra produkter är

TimberIN badkar varumärke certifikat

värda att få ha enskilda varumärket då vi står för vår kvalitet. Dessutom är det viktigt att säkra vårt varumärke från andra handlare, detta för att undvika eventuella konflikter i framtiden, och på samma gång, som det innebär att vi inte hamnar i konflikt med någon annan heller.

Vi beslutade att ta detta steg på grund av många vilseledda kunder som uttryckte deras osäkerhet kring hur de köper produkterna online. 

Registrering och upprättning av varumärket”TimberIN Baltic SPA & Saunas” var en lång och seg process som innehöll flertalet tester och utvärderingar under nästan ett år. Vi tror starkt att detta steg var en absolut nödvändighet för att skilja ”TimberIN” från andra.  Genom denna prestation ser vi fram emot att garantera våra kunder att de köper en ursprunglig och kvalitets produkt som ingen annan kan erbjuda under varumärket ”TimberIN”.

Vi rekommenderar starkt att ni fortsätter läsa artikeln nedan eftersom ni får bekanta er med egenskaperna av badtunnor på online marknaden.

Observera att det viktigaste målet med nedan artikel är att uttrycka våra idéer och föreställningar som samlats genom åren av arbete, och inte på något sätt till för att förtala en viss person eller företag.

Och slutligen, om du fortfarande har tvivel, är du alltid välkommen att besöka vårt kontor och fabrik när som helst. 


För det första, på uppdrag av TimberIN, säger jag ett stort tack för att du besöker våra nätbutiker. Efter ökningen av e-postmeddelanden av vilseledda kunder, tycker jag att det är mycket viktigt att allmänt dela om vad som händer på en internetmarknad av badtunnor idag och hur ”TimberIN MB” gör en skillnad. Dr. Albertas Klovas, VERKSTÄLLANDE DIREKTÖR (CEO) – GRUNDARE

 

Så i princip jag delade rapporten till 5 huvuddelar:

  1. TimberIN i en stor europeisk badtunna marknaden;
  2. Idag `s största utmaningar;
  3. Hur kan vi bekämpa plagiat;
  4. Konstant förbättring och FoU (forskning och utveckling) av TimberIN;
  5. Slutsatser.

TimberIN - woodenhottubsale.co.uk

 

1. TimberIN MB i en stor europeisk badtunna marknaden.

”The big four” är ett välkänt förkortning för att leda Europeiska Jacuzzin företag. ”The big four” innefattar ”Kirami” från Finland; ”Skärgårds” från Sverige; ”Storvatt” från Frankrike och ”TimberIN” från Litauen. Nästan ingen ifrågasätter kvalitet och precision av tjänster dessa företag erbjuder.

Den främsta styrkan här på ”TimberIN” är vår produktlista. Utan tvekan, inklusive utomhus bastu, är det en av de största val tillgängliga. Vi ser fram emot att minimera företagens kostnader för att kunna erbjuda våra produkter och tjänster till överkomliga priser.

”TimberIN produkter är stort värde för pengarna” – detta är oftast vad kunderna har att säga om oss!

 

2. Dagens största utmaningarna när det kommer till näthandel av badtunnor.

Utan tvekan är dagens webbutiker det utmärkta valet för att göra ett köp från bekvämligheten av sitt eget hem. Å andra sidan, kan du aldrig riktigt uppleva produkten före mottagningen av den. Även om detta kanske inte är ett problem för billiga produkter, men läggar man plötsligt mycket pengar så kan det betyda något.

Så vad är det då man behöver tänka på?

  • Många företag kopierar vår hemsida och design. Det finns en handfull företag som efter vår framgång, försökt kopiera ”TimberIN`s” -konceptet och idéer. För rättvis handel ändamål, kommer vi inte att nämna namnen på webbplatser, men om man ser närmare kan man lätt se likheterna. Det allvarligaste här är resultatet att kunderna vilseleds och så småningom möter de massor av problem i stället för att de har en underbar och avkopplande tid med sin familj och vänner.
  • Samma företag har 2 eller fler webbplatser med olika namn. Många företag genererar några eller flera webbplatser med olika namn bara för att synas på sökmotorer. Detta problem leder till mer ”brus” i google, därför så småningom, stör det kunder i sin kamp att hitta kvalitet och unika produkter.
  • Mycket lite uppmärksamhet ägnas på kvaliteten på material som används för produktion. Problemet gäller olämplig typ eller tjocklek av material som leder till misslyckanden i att hålla produkten hel som; rost, läckage, etc. Byggandet av badtunnor genomförs i garage eller andra icke-anpassade anläggningar leder till olika fel som orsakas av olämpliga tillverkningsförhållanden (låga temperaturer, damm, fukt etc .. leda till brister i svetsning av polypropylen eller gjutning av glasfiber eller helt enkelt i svampar i trä). I korthet kan man spara lite pengar genom att avsevärt minska kvaliteten på produkter och tjänster.
  • Mycket lite eller ingen utbildning alls. För att kunna erbjuda kvalitetsprodukter kvalificerad och erfaren personal är en nödvändighet. TimberIN ständigt lägger ner mycket tid och ansträngning att se till att vår personal är utbildad och kvalificerad att upprätthålla en förstklassig kundservice.

Så uppenbarligen finns det många problem på denna marknad idag eftersom många återsäljare saknar erfarenhet och utbildning som krävs för att erbjuda högkvalitativa produkter och tjänster.

 

3. Hur kan vi bekämpa detta plagiat problem?

Det är ganska svårt att bekämpa plagiat av vår hemsida och design. Till skillnad från de flesta andra webbplatser, har vi inte gömt oss bakom några skärmar. Vi presenterar oss, en kan känna oss bättre genom att se eller läsa om oss. Var och en av er är alltid välkommen att besöka vårt kontor eller fabrik.

När det gäller modeller, vänligen uppmärksamma att i nästan alla bilder och videoklipp kommer du att märka vårt metall varumärke ”TimberIN” logotyp som du kan se på vänster sida av skärmen.

 

Konstant förbättring och FoU (forskning och utveckling) av TimberIN MB.

”TimberIN” jobbar ständigt på forskning och utveckling. Vi betalar mycket uppmärksamhet på inverkan av minusgrader på material`s hållfasthetsegenskaper. Det är ytterst viktigt för produkter tillverkade av glasfiber. Våra andra ämne av intresse är timber`s rörelse i olika temperatur och luftfuktighet.

För närvarande arbetar ”TimberIN`s” R & D team tillsammans med EU: s institutioner och finansierings, på en 3D-teknik för en ”Smart Tub” teknik. ”Smart Tub” är planerad att vara en certifierad teknik inom ”TimberIN”.

[Best_Wordpress_Gallery id=”4″ gal_title=”Univ1″]

5. Slutsatser

För att sammanfatta detta så tror vi att välutbildad personal tillsammans med samarbetspartners och konstant FoU är nyckeln till framgång. Det enklaste sättet att utvärdera verksamheten är att veta vad tidigare kunder har sagt. Vi har många recensioner från våra nära kunder och om du känner dig lite osäker, kontakta oss och vi hjälper dig med referenser från nästan alla länder i Europa. Så tveka inte och låt oss vara ditt proffs inom utomhus spa.

Kontakta oss!
close slider
×